Pora roku: | Wiosna | Pogoda: | Wietrznie | Pora dnia: Ranek na ziemiach Krainy Derratium |
Gdy tylko przeszedłeś przez bramę znalazłeś się na sporym placyku. Podłoże jest tu wykute z marmuru, z małych cegiełek. Między chodnikami znajdują się ogrody na których rośnie zawsze idealnie zielona trawa. Wokoło placu znajdują się różne budynki,a w około całego klasztoru anty-magiczny mur. Gdy robisz krok do przodu, widzisz ze swojej prawej strony drewnianą tablicę na wysokości półtora metra przybitą do trawy. Tabliczka płonie jasnym światłem. Do tablicy przybity gwoździami jest papirus na którym widnieje nagłówek "Święte Prawo", a poniżej znajduje się lista obowiązujących praw w klasztorze.
Święte Prawo
1. Najwyższą władzę w klasztorze sprawuje Arcymag. Zaraz po nim w hierarchii klasztoru stoją Magowie.
2. Każdy nowy zapisany do klasztoru staje się nowicjuszem. Gdy przejdzie święty test może stać się Magiem. Tylko nieliczni mogą zostać Arcymagiem.
3. Używanie zaklęć przeciwko innym magom bez zezwolenia, grozi wydaleniem z klasztoru.
4. Zdradzenie tajemnic klasztornych i wydanie ich poprzez mury grozi wydaleniem (zawsze możemy cię sprawdzić eliksirem prawdomówności, czy komuś nie wygadałeś)
5. Magowie i Arcymagowie są objęci ogromnym szacunkiem. Należy wykonywać ich rozkazy i składać hołd.
6. Niewerbalne zachowanie oraz łamanie zasad grozi wywaleniem z klasztoru.
7. Każdy członek klasztoru (nawet nowicjusz) ma prawo złożyć na kogoś skargę. Wtedy odbywa się sąd.
8. W klasztorze nie tolerujemy kradzieży ani romansów.
9. Arcymagowie mają pełną władze i dlatego mogą wyrzucić kogoś z klasztoru nawet gdy nie złamał regulaminu, a zrobił coś równie strasznego.
Offline